Sunday, July 12, 2009

histeria...

ya allah....aku x tau la..
mlm td pengalaman yg menakutkn bg aku...
aku tdo awl mlm td..lam kul 11 lbh ag aku tdo..
pastu lam kul 1.43 aku tersedar...ad orng menjerit...
pastu aku dgr ad org azan...aku dh rasa x sedap hati dh ni...
tgk rmte aku x tdo..dgr lg org menjerit..kali ni dia kata lpskn aku...
aku ty rmte,ad org kena histeria ke..dia kata yea..lam kul 1.30 ag...
aku dh tkt dah..tkt benda ni berjangkit..tapi x leh lmah smngt..
aku pn nk tdo ngn rmte..dia ok je...pastu dh diam..
ingt dh baik la..tba2 lam kul 2 lbh byi budk tu menjerit ag..aku x tau la...
memng scary sgt2...pastu dgr budk tu lari..tp smpat tngkp..
huhuhu..aku btl2 tkt..sblm ni tgk kt tv je..skung jd btl2..
blik aku kt tgh2..bnda jadi tu betul2 kt bwah blik aku kat laluan penjln kaki antra masria ngn mahsuri kot..huhuhu...aku dh x leh tdo..kejap2 sedar..pastu suh nk tdo..ya allah..lindungilah aku..huhuhu...hope tonight x jd ag sbb kak ti kata semlm pn dh ad..huhuhu..

No comments:

Post a Comment