Monday, October 11, 2010

my graduation day

10/10/10..penat lelah selama 3 thn belajar di upm terbayar pada hari ni..graduation day ak pada sesi 4..pada wktu ptg...

aku da pakat ngan anis..nk pegi kul 1 lbh..dok atas kete,da nk smpai kat dewan,acik call ckp topi ak tertnggl kat blik mak usu..sblm tu ak lepak bilik mak usu la..kena la pusing smula pegi kolej..abah da marah2 da..aku pon da rasa x seronok da..haha..

ak msg acik..suh dia bawa trun bawah topi tu..x buang masa la ak nk naik tngkt 4 blok mahsuri tu..pastu dia x trun2..ak pon naik la sndr..ak kalu blh,nk elakkan dr berpeluh la..pastu ak amik topi,ak nangis..sbb diaorg x tlg ak..aku msuk lam toilet,bg tenangkn perasaan dulu..haha..

pastu smpai tu,jmp cik wawa..dia ngan en tunang dia...pastu kitaorg siap kat depn dewan pakai jubah ngan topi..mama siapkn ak pkaikn topi ngan jubah..hehe..pastu beratur la ikut kos msng2..lam kul 2 tu,msk dewan..

berdebar gla kot..x tau la nape..pastu dtg la org2 besar..wktu nk nek pentas tu,sejuk gla kot tgn ak..da la nk kena slm ngn pro canselor..ak rasa ak sengih lebar gla..tntu buruk gmbr konvo ak tu..haha..

keluar je dewan,amik gmbr satu kos ramai2..baling topi la..seronok sgt..hehe...pastu jmp family..ad sume family ak + en.sepet + mak usu..hehe..seronok sgt..wktu last lam dewan tu,nyanyi lagu upm kali terakhir..seyes rasa sebak + sedih...terharu sume ad...

trm ksh la pada lect yg bertungkus lumus mengajar saya..trm kasih kepada ibu bapa dan kaum keluarga saya kerana sentiasa memberi perangsang kepada saya supaya berjaya..terima ksih kepada en.sepet kerana ad bersama ketika sush senang saya belajar..trm ksh kpada kwn2 kerana tlg saya ketika menghabiskan ijazah ini..sy syg kamu semua..^_^


pss:nnt sy upload gmbr k..^_^

3 comments: