Tuesday, August 3, 2010

hargai org de sekeliling anda


baru je tadi sy baca satu blog..bf saya yg bagi link blog ni..suh saya baca..jadi saya baca la...


start dari awl saya baca,sampai hbs,saya asyik menangis je...biar la saya ringkaskan..dia cerita semula saat2 akhir dia bersama kawannya...kawannya meninggal sbb jatuh banggunan tngkat 5...


sedih sgt..sbb dia rasa dia punca lelaki tu jatuh...sbb diaorg janji nk kuar waktu tu..lelaki tu tertnggal hp n wallet lam bilik kwn dia..bilik tu kunci..n he try to enter his friend's room dgn memnjat balkoni tngkat 5..


saya sgt sedih...x tau apa akan jadi pada saya kalau org yg saya syg tnggalkan sy..kalau tngglkan masih bernyawa,x pe la..kalau tnggalkan sy dan saya x dpt nk lihat dia lagi..macammana saya nk hadapi benda itu...


saya sempat tnggalkan pesanan pada perempuan tu..saya harap dia tabah dan x sedih lagi..saya harap dia kuat hadapi dugaan ni..dan saya rasa arwah sgt baik dan perempuan tu bertuah sbb ad kwn yg baik mcm arwah..


al fatihah untuk arwah...=.=

1 comment:

  1. tengs . (:
    al-Fatihah buat Allahyarham Zulkhairil Azmi bin Md Bukhari ..

    ReplyDelete