Tuesday, August 10, 2010

mimpi ngeri


mlm tadi sy mimpi ngeri..saya mimpi ad student kena histeria...dia pengsan..sy x tau dia kena histeria..saya pergi nk tlg dia..tetiba dia panggil nama saya..sume org kata dia tu slalu kena histeria...


saya pon lari la..msuk lam kls..tgk bdk tu ad..dia kejar org..sy pon lari ngn aida adila,kwn sekelas saya dulu..saya naik tngkat atas umah saya..nape tetiba dok umah saya?hantu tu kejar saya ngan aida..saya terkejut..hantu tu nk tarik tgn sy..


dia nk bawa sy kejar aida...saya pon tarik sekuat hati tgn saya..pastu tetiba saya jaga..badan saya menggeletar..saya ngntuk..tapi saya tkt nk tdo...tkt hantu tu dtg lagi..huhu...saya msg kembar ngan bf saya...sume x bgn..huhu..korang memng kejam...last2 saya tertdo smula..


nasib bek hantu da x dtg...baru saya terngt,saya tdo x ingt baca doa..lagipon baca novel bagaikan puteri..ni tntu ingt nyi burga kelara...huhu

No comments:

Post a Comment