Sunday, March 27, 2011

kakakku syg

hai kawan2 sume..td kan saya ad baca blog kakak yg sy syg...nama dia kak ct..saya kenal kak ct wktu stdy kat upm dulu...

kak ct ni baik...cantik...lemah lembut..sape dpt dia nk jdikan isteri memng bertuah la..kak ct ni slalu sdh waktu sy dok upm...sbbnya ad org yg x berapa cerdik tnggl dia,main kayu 3 ngn dia..memng tolak tuah tol dia tu...lps tu,agak lama gak la dia menjanda..haha.pss:dia x kawen lagi..sori kak ct...

pastu bla sy kuar upm,da kerja,dia msg saya..dia gtau dia da nk bertunang..saya py la hepi..gila2 py hepi..tau x nape..sbb sblm ni sgt sush dia nk trm org lain..tetiba dia ckp dia nk bertunang..sgt sdh sbb x dpt pegi dia bertng..nnt tqah g akak kawen k..=)

pastu tadi saya bc la blog kak ct tu..dia gtau dia sedih tunang dia nk g sctland...saya pon tetiba rasa sdh..x tau nape...maybe sbb sy dpt rasa ape yg dia rasa..kalau en sepet nk blik kg pon,saya da nangis,ni kan pulak tunang nk pegi negara len...

kak ct dtg wktu saya konvo
pss:xpe la kak..sabar k...x lama pon 6 mnggu...jgn sedih2..tqah ad ngn akak..i luv u kak..^.^

No comments:

Post a Comment