Wednesday, March 2, 2011

sori~~

huhuhu..seyesly rasa bersalah lak aku..
sebenarnya ikut perancangan,ak nk kuar ngn my twin n usu hujung mnggu ni
tetiba lak en sepet ad rombongn g melaka ngan classmate dia
pastu panjng py cte,ak dpt ikut
sbb ada transport
bukan sng nk g bercuti ngan en sepet
asyik pergi mid valley je
sori la syg2ku sume
saya x sengaja la membatalkan rancngn kita
saya janji,mnggu dpn,kita kuar k
kalau saya mungkir janji,sila tarik telinga saya
nk sepak saya pon saya snggup
korang paham kan bkn sng sy dpt peluang bercuti ngn en sepet
emmm..emmm...emmmm....
korang jangn marah ek..
nnt saya sedih..
huhu...

saya rindu zaman kita menggila sprt ini..=.=


pss: saya syg korang...nnt kita karok sama k..mnggu dpn k..plisss..=.=

1 comment:

  1. haha..xpe syg..mgu dpn kite kuar ekk...jgn sedey...sy taa sedey pon..
    ehem..gamba xley bla...hahaha...

    ReplyDelete